Puma wjeżdża do firm

Nowy Ford Puma już w sprzedaży. Nie czekaj. Odwiedź najbliższy salon sprzedaży i dowiedz się o wyjątkowo ciekawej ofercie zakupu najnowszego przedstawiciela modnego segmentu SUV.

Samochód znany miłośnikom marki, tym razem zostaje opakowany w zupełnie nowe nadwozie – crossovera. Jeżeli do tego dołożymy hybrydowy napęd, mamy połączenie, które musi przynieść korzyść.

Prowadzi się doskonale jak na Forda przystało, wygląda drapieżnie, do czego obliguje nazwa modelu. Do tego jest to samochód nowoczesny, oszczędny i stworzony w ten sposób, aby dawał kierowcy maksimum frajdy z jazdy, a także właściciela firmy nie przyprawił ból głowy. O komfort osoby odpowiedzialnej za finanse zadba korzystna forma finansowania:

Trzy warianty napędu
Firmy bardzo duża wagę przykładają do czynnika TCO, jakim jest zużycie paliwa. W modelu Puma to zasługa hybrydowego układu napędowego EcoBoost Hybrid 48 V. Układ ten to tzw. miękka hybryda o całkowitej mocy 155 KM, gdzie elektryczny moment napędowy dyskretnie wspiera osiągi trzycylindrowej, benzynowej jednostki spalinowej 1.0 EcoBoost.układ podnosi oszczędność paliwa o 9 procent według cyklu pomiarowego WLTP i przyczynia się do niskiego poziomu emisji CO2 (124 g/km) i zużycia paliwa od 5,4 l/100 km dla wariantu 125 KM oraz emisji CO2 (127 g/km) i zużycia paliwa od 5,6 l/100 km w wariancie 155 KM.

To realizacja koncepcji Forda, że każdy model spalinowy będzie miał swój zelektryfikowany odpowiednik. Dodatkowoklienci będą mogli wybrać modele z silnikami benzynowymi EcoBoost i wysokoprężnymi EcoBlue. Ciekawostką jest, że kiedy zapotrzebowanie na moc jest mniejsze system może wyłączyć jeden cylinder, co dodatkowo wpłynie za mniejsze zużycie paliwa.

 

 

Wygoda dla kierowcy
Samo nadwozie modelu Puma oznacza większa wygodę dla kierowcy, ułatwia wsiadanie i wysiadanie. Ponadto Ford Puma to pierwszy model w tym segmencie, który oferuje system bezdotykowej obsługi pokrywy bagażnika oraz funkcję masażu lędźwiowego odcinka kręgosłupa. Dzięki systemowi 12 czujników ultradźwiękowych, 3 radarów oraz 2 kamer, rozmieszczonych dookoła karoserii samochodu, nowa Puma może zaoferować bogaty pakiet technologii i systemów Ford Co-Pilot 360. Oczywiście na pokładzie znajdziemy także wiele systemów bezpieczeństwa czynnego, takich jak: adaptacyjny tempomat (ACC) z systemem Stop & Go, system rozpoznawania znaków ograniczenia prędkości (SSR) z funkcją utrzymania pojazdu na środku pasa ruchu (LCA), które ułatwiają jazdę autostradową oraz poruszanie się w korku. Pierwszy raz w modelu Forda z segmentu B zadebiutuje również tylna, szerokokątna kamera (180°).

 

 

Inżynierowie Forda pomyśleli także o rzeczach prostych, ale bardzo ułatwiających pracę w nowej Pumie. Integrowana ładowarka do smartfonów, dzięki czemu żadne z dwóch gniazd USB nie musi teraz być zajęte przez kabel do tradycyjnego ładowania. Dzięki systemowi łączności i rozrywki SYNC 3, pozwala kierowcy sterować za pomocą prostych poleceń głosowych dźwiękiem, nawigacją i podłączonymi smartfonami. System SYNC 3 obsługiwany jest poprzez 8-calowy kolorowy ekran dotykowy. Jest on kompatybilny z Apple CarPlay i Android Auto™. Trzeba wspomnieć także o systemie FordPass Connect z modemem pokładowym, dzięki czemu Ford Puma staje się mobilnym punktem dostępowym Wi-Fi, gwarantującym łączność bezprzewodową nawet dla 10 urządzeń.

Te wszystkie elementy sprawiają, że w swoim segmencie Puma staje się jednym z najnowocześniejszych samochodów, oferując użytkownikom komfort i wygodę zarówno prowadzenia, jak i pracy.


 


Drukuj Powrót